Błaszki Gmina i Miasto

aleja opisów. ;D

`Zło ma setki imion, pomyśl jak często przybiera Twoje..

`codziennie kładąc się spać, wypowiadam głośno dobranoc w nadziei że mimo tylu kilometrów i tak je usłyszy.

`Potem sam się znajdzie powód , by zwątpić , czy to się opłaca .Znajdziemy powód by odchodzić i sto powodów żeby wracać.

`Odpłynąć w marzeniach , to jest , tak jak stracić kolejny dzień...'

`Kiedy najfajniejsza impreza traci sens?Gdy dowiadujesz, się że nie będzie na niej osoby, na którą czekałeś. 

`Jeśli dzielisz tajemnicę z jaką kolwiek osobą , to nie wygadaj się przed nikim , bo będzie to przegięciem 

`Są takie dni w tygodniu , że odechciewa Ci się żyć z byle powodu ..'

`To piękne! - powiedziała. Ale po chwili już płakała...

`Bo granice jej świata wyznaczają jego ramiona ; *

`... oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci ;*

 `bo to jest smutna istotka z cudownymi marzeniami ,
która uśmiecha się przez łzy do własnych myśli .

`Gdybyś był jedną z łez,nigdy bym nie płakała bo bałabym się, że Cię stracę.

`Lubię do Ciebie pisać. Z różnych powodów. Choćby dlatego, żebyś wiedział, że o Tobie myślę.

`Na pytanie: "Co się dzieje z twoim życiem?" chciałoby się odpowiedzieć: "Nie wiem, ja tu tylko sprzątam". Z akcentem na
'tylko', w domyśle 'ciągle'..

`Moja osoba, moje zachowanie, myślisz, że się zmienię? Tak nigdy się nie stanie.

`byłeś dla mnie ważniejszy, niż Romeo dla Julii, czy Edward dla Belli.
bo Ty istniałeś na prawdę.. Ty, ja.. MY.

 `mój problem polega na tym , że zbyt angażuję się w to co najbardziej mnie niszczy.

`W szkole był znajomym , po za szkołą kumplem , a w snach był tylko jej .

`Może nie dziś. nie jutro. ale pewnego dnia i do końca swojego życia.  

`Mam 14 lat, a mój życiorys jest lepszy niż 'moda na sukces'. 

`Tu wszystko można zmienić, dzieciaku tak to czujęPamiętaj, zawsze znajdzie się ktoś, kto Ci kibicuje. 

`Powietrze, wiatr a w mojej duszy wygasa ogień i tylko chłód zostaje . 

`Prosić o szczęście mozna tylko w snach . 

`Mów do mnie szeptem. Szeptem się nie kłamie.. 

`Nawet szeptem nie mówi się o pewnych sprawach . 


`Ile razy ona stała tam samotnie, wpartrując się w to miejsce.. szukając wspomnień.


`Ty nie zabrałeś jej siebie, ty zabrałeś jej szczęście. 


`daj mi siłę , której potrzebuje , by przetrwać kolejny dzień.

 
`wiedząc, że jesteś wszystkim czego chcę nie moge nic zrobić.Jestem tak bezradny kochanie.

 
`przepraszam, że powiedziałam to od serca.


` dla Ciebie się nawet uśmiechnę gdy będzie źle.


`jeden człowiek, a czuje się jakbym była w ramionach całego cudownego świata. 

`Wole nie mieć nic niż mieć coś na niby ..


`Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości. 

`Tęskniłam za nim. Widziałam go codziennie, mijałam go codziennie, a mimo to tęskniłam za nim. Brakowało mi jego głosu, jego śmiechu,o jego oczach nawet nie wspomnę. 

` prędzej zapomnę jak podnosić powieki
czy smak ulubionego kakao, niż Ciebie ...

`Bo w życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żeliki .

`Wole się przyjaźnić i mieć cię przy sobie , niż powiedzieć o dwa slowa za dużo i stracić cie na zawsze .. 

`Swoje serce wyprostuje prostownicą . Może wtedy przestanie się skręcać na widok miłości ?

`Ja wezmę klej i posklejam serce,
 Ty weź kredki i dorysuj mi uśmiech !

Popatrz na mnie jeszcze raz, w Twoich oczach widzę blask, który daje siłę mi na samotne dni.




 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz