Błaszki Gmina i Miasto

Różne.

`Wszyscy myślą, że jest dobrze. I niech tak zostanie.Nie lubię martwić ludzi. Szczególnie tych na których mi zależy.Przecież poradzę sobie sama. Jakoś..

`Mam 16 lat , a mój życiorys jest lepszy niż "Moda na Sukces" . 

`Przywiązanie, zakochanie, zauroczenie, sentyment?Ciężko stwierdzić.

`Chciałam bym zostać Twoim dżinem lecz nie zmieszczę się w butelce .. 

`Goniłam mój ideał. Ciągle pragnąć Ciebie zgubiłam gdzieś codzienność. Zapomniałam o otaczającym świecie, straciłam jeszcze więcej, straciłam kogoś lepszego. 

`Zapomnij o mnie. Nie wspominaj mojego imienia. I nie szukaj gdzieś. Nic nie znajdziesz. Mnie już dla Ciebie nie ma.` 
`
Tysiące rozmów na gadu-gadu, 2000 sms'ów. a rozmawiać ze sobą nie potrafimy.

`Pewnego dnia będę na tyle silna , by spojrzeć Ci w oczy i z uśmiechem powiedzieć `cześć` . Tak poprostu . Bez bólu i tęsknoty .

 Przyjaźń jest najpiękniejszą z życiowych ról...
Nie zmarnuj jej, nie warto..; (

`Upić się szczęściem by nie płakać więcej, iść za rozumemm a nie za sercem...
Życie zakończyć wraz z jego sensem, a nie bo tak nakazano w księdze.. 

`Od dzisiaj postanawiam być silna! Przestaje płakać i będę się non stop uśmiechać! Kto mi w tym pomoże? 

`Kupie sobie szczeniaka nazwę"Szczęście" i będę go przytulała codziennie, a wtedy będę naprawdę szczęśliwa. 

`Bo Przyjaźń jest wtedy gdy człowiek odda swój ostatni kawałek czekolady, bo Przyjaciel o to poprosi.

`moje życie jest pełne facetów jem Grześka,piję Kubusia a na dodatek śpię z Jaśkiem ;>

`mam przeczucie musze uciec w uczucie,uciec światu w którym wszystko jest jasne.. :)


"Gonię marzenia i wierzę w to, że kiedyś się spełnią.Wiesz, sama je spełniam bo mam odwagę marzyć.I cholerny upór by pragnienia prawdą się stały."


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz