Błaszki Gmina i Miasto

Opisownia. ; D

 `na drodze do miłości powinni stawiać znaki "uwaga idiota".
 
`W doniczce hodowałam nasze marzenia. Może to i lepiej, że zapomniałam podlewać...
 
`Najlepsze rzeczy w życiu są niewidoczne - dlatego zamykamy swoje oczy kiedy 
całujemy, płaczemy i marzymy.
 
`Może i nie uwodzę rzęsami , ale za to wiem , dlaczego niebo jest niebieskie . ;D  
 
`Jesteś Aniołkiem, Który Chowa Mnie Pod Swoimi Skrzydełkami, Gdy Jest Mi Źle.. :)
 
`Wcale nie jestem taka silna jak Ci się zdaje. chyba, że ten żałosny płacz nazywasz siłą.  
 
`Oderwać się od tego, co przyziemne i wzbić się ponad granicę przeciętności...
 
"W życiu nie ważne jest ile oddechów zaczerpniesz,lecz ile jest chwil, które odbierają Ci oddech"
 
`Miłość nie polega na rysowaniu serduszek na marginesach, pisaniu tzw."dwukropka z gwiazdką" na gg i całowaniu się dla popisu. Miłość to moje uczucie i twoje szczęście.
 
` działać schematami myślec sterotypami . .
 
` Prawda ma wiele masek ale tylko jedną twarz `
 
`Całuję szczęście w czoło i odchodzę.
 
 'Docenisz kiedy stracisz. Stracisz jeśli nie docenisz....
 
`Życie ma trzy cele: rodzisz się, żyjesz, umierasz... 
 
`Śnieg już stopniał, a bałwanów wciąż pełno! 
 
`Tęskniła za nim. Myśl o tym chłopaku zawracała jej głowę dniami i nocami. Pamiętała jego głos, piwne oczy, namiętne usta i ten zapach, te perfumy. Szukała tego w wielu jego następcach, ale wiecznie czegoś brakowało. Nie potrafiła zapomnieć. Wręcz nie chciała. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz