Błaszki Gmina i Miasto

`Tęczowa księżniczka z bukietem marzeń w dłoni. xd

`Nasza miłość jest parodią Titanic'a. ;]

`Niebieskim długopisem rysuje czerwone serduszka. ;*
 
`Szukaj mnie w swoich marzeniach. ;)

`Zatrzymać świat.. ja wysiadam. ;(

`Jeśli się opamiętasz i zrozumiesz, komu naprawdę na Tobie zależy, Mnie już nie będzie.. ;/

`Co Cię nie zabije to Cie wzmocni :D

"Tylko Bóg wie jeśli jest, którą drogę wybrać"

"Szacunek buzi nie to, co przyjmujesz, a czego odmawiasz" 

"Nie jestem Bogiem, ale wiem na co mnie stać"

"Wyjdz z domu na świat, którego nie ma w reklamach"

"Łatwo sie zgubić gdzieś miedzy marzeniami, otaczani szarymi problemami., osądzani pochopnie"

"Życie trzeba kochać, to może życie cię pokocha"

` Wystarczy kilka słow i świat wydaje się piękniejszy.`

`Uwielbiam, gdy idąc miastem ze słuchawkami w uszach, rozmyślam o Tobie,
a odtwarzacz spośród ponad 500 piosenek losuje akurat tę, przy której wyznałeś mi miłość.

`bit w uszach duszę leczy.

 ` I czekam na wiatr, co rozgoni czarne myśli.. 

`Chciałabym wtulić się w twoje ramiona i spędzić tak resztę życia. :*

`I nie wiadomo czy się śmiać czy płakać..

`Przekopię każdy centymetr ziemi tylko po to by Cię odnaleźć. ;*

`Gdybym kiedyś pozwoliła unieść się szczęściu , to proszę trzymaj mnie mocno za rękę, wiem jak boli wracanie do rzeczywistości.
  
`Chciałam żyć pod włos, zawsze ostro grać. Więc musiałam w końcu złą się stać.

  `Bo po nocy nawet dla niej wstaje dzień.

`Była pieprzoną romantyczką taką, która wybaczy wszystko.

 `Chwytam Cię za rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym co piękne...

 `Uwielbiam te Twoje słodkie SMSy. Są dla mnie nagrodą za ciężko spędzony dzień.

`Masz w sobie to coś w niesamowitym natężeniu.

`Bo nie warto zapadać w marzenia i zapominać o życiu..

`Bycie zakochanym realistą , można zaliczyć do wyczynów hardcorowych.

`smutek w jednej chwili zmienił się w rozpalony do białości gniew.

`Czasem są chwile, gdy problem jest w każdym kroku. w pięści ściskasz frustracje, bezsilne łzy Ci płyną z oczu.
 
`Rozmawiam.słucham, uśmiecham się,
oddycham. Funkcjonuje.

`Właśnie tak, podnoszę głowę, patrzę na niebo
By choć przez chwilę nie czuć się jak dnia każdego
Pytam dlaczego lecz znów odpowiedzi nie ma żadnej
Wiem tylko jedno, że zawsze wstanę gdy upadnę !

`chodź ze mną nawet na drugą stronę lustra .

`jak się uśmiechnę to przytulisz mnie - tak mocno ?

`Przeminęło z wiatrem, zgasło już naprawdę, no i co?

`Twoje oczy już nigdy się nie przyśnią, cienka linia między miłością i nienawiścią...

`Nie jeden raz się przejechałem na osobie zaufanej .

`Dwulicowi ludzie, za plecami rozgadani, przyjaciele fałszywi .

`Kto słucha niech uważa wokół ludzi o dwóch twarzach





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz