Błaszki Gmina i Miasto

- Korony mi nie trzeba, bo i tak jestem Księżniczką swojego życia

- Od dziś postanowił, że zwiąże się z Księżniczką - niezbyt śliczną

- Mała Księżniczko, oczy masz jak odbicie gwiazd

- Królewna posiadająca skarbiec, wszelkie wymarzone zabawki i żadnych obowiązków.

- Ciężka jest praca Księżniczki... Ale ktoś musi to robić ;)

- To był naprawde piękny bal.. I ja w sukience jak we mgle..

- Wymyślony książę tyle lat nie zjawił się.. A Ty ?! Spójż .! A Ty przestałaś być piękną Królewną...

- Porwała Księcia i już nigdy Go nie oddała... Chroniła Go i kochała ... ♥

`i obiecaj, że bez względu na to czy będziesz miał dziewczynę
czy nie, kiedyś powtórzymy to wszystko ?.

`Jestem kobietą. Mam nadzieję , że jutro to docenią. ; D

`i od dziś znowu opcja ' byle do piątku. 

`Wzruszyłabym się, ale tusz był za drogi.. 

`ubrana w kolorową wizję tego co nadejdzie...

- Każda Kobieta Jest Księżniczką W Oczach Tego Co Się O Nią Stara.

- Chciałam Być Księżniczką, Zapominając O Tym, Że Życie To Nie Bajka..

- Nie Chce Już Księcia Z Bajki ... Teraz Chce Rumaka .!!

- Na Skrzydlatym Rumaku Przyjechał Pewnego Dnia, Uciekli Wysoko Nad Świat I Święcą Wśród Gwiazd

- Bajka Się Skończyła... Książe Odszedł, A Księżniczka Umarła...

`Być sobą. I tak aż do końca ! ;DD
  
`...zaraz zasnę i klawiaturę główką trzasnę ;DD

`Nie trać czasu dla kogoś, kto nie ma go dla Ciebie.!

`Wymyśliła sobie kiedyś , że będzie bardzo szczęśliwa . I będzie ! <3

`Rozmawiała z nim normalnie, ukrywała wszystkie swoje uczucia a on nawet nie wiedział jak bardzo ją rani...

`I powrócić do tych czasów, gdy największym problemem był wybór koloru kredki do pomalowania słoneczka... :/ ;D

`Nie lubisz mnie ? Strasznie mi z tego powodu wszystko jedno. ;]

`Twój uśmiech wywołuje u mnie podejrzliwość. 

`..z nutą pasji i szczyptą niepowtarzalnego uroku . :)

`Niektóre chwile zapamiętuje się na całe życie.

`A kiedy się zestarzeję i ktoś zapyta czy kiedykolwiek kochałam.
Wyciągnę Twój portret i smutno się uśmiechnę. 

`Bezsensem jest doszukiwać się sensu.

`Prawdziwie kochasz tylko wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego.

`Słodko i kolorowo -.-

`Czemu znów piszesz do mnie, kiedy tracę nadzieję?

`a mama znów myli mój przepity głos z przeziębieniem.

`Bo czasem musisz stać się kimś innym. Musisz jednak pamiętać,
kim byłeś. Kim chciałeś być. Kim jesteś.

`Co jest?
Motylki w brzuchu Ci zdechły?

`Jesteś moją definicją szczęścia..:*

`Z Tobą pójdę do gwiazd i jeszcze dalej.

`W myślach tylko TY.

`Ciekawe co myśli jak na mnie patrzy..

`Zakochana w Twoim uśmiechu

`Narysować kredką szczęście i uśmiechać się do lustra.

`Namaluję Ci tęczę ołówkiem .<3

-Zrobiłbym dla Ciebie wszystko.
-Nie chcę wszystkiego.
-Tylko co?
-Tylko mnie kochaj :*

`Ta truskawka jest bezczelnie czerwona .!

`bo przyjaciel to ktoś kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą.

`Bo czasem nie trzeba słów, przecież, wystarczy uśmiech. 

`Szybciej nadchodzi to czego sie obawiasz, niż to z czym wiążesz nadzieje...

`przecież wiek to nie jest stałą wartość.  


`I będę sobie wyobrażać, że każdy uśmiech który u
Ciebie zauważę jest właśnie dla mnie.
Nie ważne czy to będzie prawda czy nie, liczy
się to, że przynajmniej Ty jesteś wstanie się uśmiechnąć..

`11:11, 21:21 , 22:22 - los na siłę chce mnie dobić ukazując , że rzekomo ktoś o mnie myśli , a chwilę potem rozum dodaje , że to napewno nie Ty.

`Nielegalnie jest kochać kogoś tak, jak ja kocham Ciebie. 

`Pragnę, aby moje sny stały się rzeczywistością, a szczególnie te sny z Tobą w roli głównej.

`Sami dla siebie jesteśmy jedną, wielką niespodzianką.

`No, nie żebym Go tak jakoś bardzo lubiła, ale bardzo Go lubię.

`Wtulona w Twe ciało, zapatrzona w Twe oczy,
zasypiam w Twych objęciach.

 -Znów się uśmiechasz bez powodu?
-Zawsze mam powód dla uśmiechu.
-Niby jaki?

-No na przykład to że jeszcze żyje i że Wy żyjecie ze mną.
-I to jest powód do uśmiechu?
-A czemu nie? Wszystko może być powodem do
uśmiechu lub śmiechu, no może prawie wszystko.

`Kiedy czuje Ciebie obok , wtedy wiem, że mam wszystko .

`Chwytam Cię za rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym, co piękne.

 `Oni noszą bransoletkę z napisem teraz i na zawsze..!

- jestem trochę smutna - dlaczego? - dla odmiany..

`Niedojrzała miłość mówi: "Kocham cię, ponieważ cię potrzebuję". Dojrzała miłość mówi: "potrzebuję cię, ponieważ cię kocham".

` skąd mogłam wiedzieć że się nie liczy, to jak patrzymy na Siebie w ciszy..

` potrafisz z bajki stworzyć horror.. 

`Równie dobrze moglibyśmy być nieznajomymi, prawda? 

`Miała ochotę na dziki taniec w deszczu, na włosy przyklejone do twarzy, na wolność, tę w najpełniejszym i najbardziej niebezpiecznym wymiarze. 

`Najbardziej boję się tego , że nic się nie zmieni . 

- Puchatku, jak się pisze " miłość " .? - tego się nie pisze Prosiaczku, to się czuje .;* 

`Moje szczęście ma zniewalające oczka i słodki uśmiech. 

' człowieku proszę popatrz na to inaczej , nie zawsze przegrana musi kończyć się płaczem ...

`Papierowe słońce. naklejone chmury i udawane szczęście...  

`Zostań, proszę, bo przy Tobie moje miejsce. Zostań, proszę i nie odchodź nigdy więcej.. 

`Ty wypełniasz moje sny. Zapominam co to łzy 

`Włożę moje tęczowe trampki i ze słuchawkami w uszach, będę łapać, płatki śniegu na język. 

`Kątem oka spoglądał na nią, pilnował jej wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego.

 `niech ktoś mi jeszcze raz powie, że "chcieć to móc"- przysięgam - zastrzelę

`Szukałem Cię tam,gdzie Cię nie było i tam, gdzie byłeś..Jedno jest pewne!Tu gdzie ja jestem - Ciebie nie ma...

`Oderwać się od tego, co przyziemne i wzbić się ponad granicę przeciętności.

`Szukam takiego telefonu, który by sam do mnie dzwonił, kiedy czuje się samotna.

`Nadzieja matką głupich. ale matki się chyba nie wyprzesz.

`Jedyną osobą której możesz się w tych czasach zwierzyć to Infobot.

- Czemu Taka Jesteś? - Jaka? - Udajesz twardą i szczęśliwą ale naprawdę nie dajesz sobie rady i płaczesz. - Bo nauczyłam się że bycie sobą to za mało?

`Co ma być to będzie misia biorę wszędzie.^^ 
 
 `Twojego uśmiechu nikt nie pobije, nawet oczy tego przystojniaka, zielone oczy do których mam taka słabość, ale tą słabość po prostu zamieniłam na twój uśmiech, wspaniały uśmiech.

' w pojedynkę idzie się szybciej, lecz we dwójkę dociera się dalej '

`To co wydawało się być przeszłością znowu uderzyło mnie w twarz. Gdy dusiłam się płaczem zrozumiałam, że ta przeszłość wciąż żyje we mnie.  

`idź do przodu, nie oglądaj się za siebie.

`Gonitwa myśli na Twój widok

`Wszystko przyjemnie jest zakazane,tuczy lub grozi ciążą.

`Kto rano wstaje ten jest niewyspany.

  

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz