Błaszki Gmina i Miasto

To i owo. ;D

 `A on wyglądał jak pluszowy miś. Nawet oczy miał takie same.

`Tylko on potrafił wywołać uśmiech na mojej twarzy i tylko on miał przywilej oglądania go.

`Odwróciła za nim wzrok. on w jednakowym momencie zrobił to samo. ich spojrzenia zetknęły sie. .. i bez słów. tak nagle odwrócili się i poszli w swoje strony. 

`Nigdy nie mów ' na pewno ' , bo w życiu nic nie jest pewne .

`Kup mi plastikowy pierścionek i powiedz że mnie kochasz.

`Życie nas bardzo zaskakuje, gdy otwiera przed nami przyszłość.. Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego, że coś się właśnie zaczyna.
 
`Podarowałeś mi coś, co nawet trudno nazwać. Poruszyłeś we mnie coś, o istnieniu czego nawet nie wiedziałam. Jesteś i zawsze będziesz częścią mojego życia. Zawsze.

`Mądra dziewczyna całuje, ale się nie zakochuje, słucha, ale nie wierzy, odchodzi, zanim zostanie porzucona.

`Zrób coś dla mnie.Zatęsknij za mną i dojdź do wniosku, że beze mnie jest Ci źle.

`Czas ucieka. Czas na nikogo nie czeka. Czas leczy rany. Wszyscy chcielibyśmy mieć więcej czasu. Czas wstać, dorosnąć. Czas zapomnieć, czas...

 
`To paskudna sprawa być dorosłym. A karuzela nigdy nie przestaje się kręcić. Nie możesz wysiąść...

`Mogła mówić, że nie tęskni, nie kocha i nie myśli o nim,
ale wszyscy i tak skreślali sobie słowo "nie".

`Każde słowo, każda myśl, każdy dźwięk
Każde dotknięcie, każdy uśmiech, każde zmarszczenie brwi
Każdy ból znieśliśmy dotychczas...


`Nastała cisza, z ich słów
zostało tylko echo.

"Będę przy tobie" to najlepsza obietnica, jaką może złożyć przyjaciel.

`Cierpiąc na chroniczne zapalenie serca,
kochała go całkowicie bezwarunkowo. I totalnie, warto dodać.

`Spójrz teraz w jej oczy i powiedz czemu zraniłeś jej serce.

' Dziś mam natchnienie. Dziś wszystko zmienię... '

' Pojawiłeś się i od razu wszystko nabiera kolorów... '

' Przestałam marzyć, a jak człowiek nie marzy, umiera... '

`Widaje mi się, że moje 'lubię Cię' urosło. a Twoje?

`Kłótnie zniszczyły wiele relacji na mej drodze,
ale cóż wiem co myślę, nie na wszystko się zgodzę

`Możesz przyjść i pozbierać mnie z podłogi albo położyć się obok.
bo wiesz, najtrudniej przemilczeć to, na co brak słów.

`Wiesz po co są problemy?. żeby zdać sobie sprawę,
jak bardzo nam na czymś zależy!
   
`Wiem, że pachniała jak Paryż choć nigdy tam nie byłem.

`Teraz miłość jest ' cool ' a im więcej pseudo przyjaciół tym większy ' lans ' . 

`A morał tej bajki jest krótki, i niektórym znany; fajne laski zawsze wiążą się z frajerami .

`Ktoś dzisiaj powiedział, że wyglądam, jakbym miała anemię. Blada,zimna, słaba. A ja po prostu byłam niewyspana, zapłakana i bezsilna... To nie były oznaki choroby. Ta tęsknota tak na mnie wpłynęła.

`Malowane po chodnikach serca dawno zmył już deszcz..

`U mnie szanse zmarnowałeś,ja takiego nie chcę mieć.

`Nie jestem łatwa, chociaż ty tak tego chcesz.Nie jestem łatwa i nie będziesz mnie dziś mieć.

`Podobno nie można żyć bez miłości. Ja osobiście uważam, że tlen jest ważniejszy.

`Odwrócić wzrok.. byle tylko nie zacząć płakać na Twój widok. wybacz, tak na mnie oddziałujesz.

`Naprawdę jest ciężko , często nie daje rady , wiedziałam , że świat ma wady ale bez przesady.

`Nie lubiła swojego uśmiechu bo nie lubiła niczego co sztuczne.
   
`Jestem drugoplanową zabawką na pocieszenie.

`Tęsknie nie wiem, dlaczego.. przecież jest tylko kolegą..


`Siedząc dziś na ławce w parku, myślała o swoim życiu. Zobaczyła, że na ławce obok siedzi jakaś staruszka  i wtedy doszło do niej, że i ją to czeka. Za kilkadziesiąt lat, wszystkie życiowe porażki, złamane serca nie będą już ważne. To wszystko gdzieś przepadnie. Niespełnione marzenia, niewykorzystane szansy.Nie dostanie już drugiej szansy na życie.  Wstała, uśmiechnęła się sama do siebie i postanowiła zmienić swoje życie. Nie wiedziała, czy jej to wyjdzie, lecz wiedziała, że musi spróbować.
 
`Kiedyś myślałam , że nic mnie już nie zaskoczy . teraz ty robisz to codziennie .


`uwielbiam niedziele z tobą na gadu ,
pizzą w piekarniku i reggae w głośnikach .

`to już nie jest miłość tylko cholerne przyzwyczajenie do twojej osoby , czaisz skarbie ?

`każdy ma jakiś talent. ona jest mistrzynią photoshopa , a ty perfekcyjnie kłamiesz .

`znasz mnie zaledwie na poziomie podstawowym więc nie wmawiaj każdemu , że wiesz o mnie wszystko.

`skoro ty zaraziłeś mnie swoim egoizmem to może teraz ja zarażę cię moją miłością , tak w rewanżu?

`Pozwól, że opowiem ci o znajomości,
Która trwa chociaż nie jest pewna swojej przyszłości,
Jednak pozwala pisać mi teksty o miłości
Prawie tak intensywne jak kolor jej paznokci.

 `zapewnij mnie, że razem tworzymy wieczność.


`mieliśmy wiele wspólnego - ja Go kochałam i On kochał siebie.


`I chyba znowu czekam.
chyba znów stałam się cała czekaniem, a świat wielką poczekalnią.
 
 




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz